Prawo do złożenia skargi lub wniosku przysługuje pacjentom, osobom korzystającym ze świadczeń zdrowotnych udzielanych w Megrez Sp. z o.o. oraz innym osobom i podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów.
Skargi i wnioski mogą dotyczyć niewłaściwego postępowania personelu medycznego lub pomocniczego, niewłaściwego sposobu załatwiania spraw pacjentów lub osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych, nieodpowiednich rozwiązań w zakresie funkcjonowania i trybu pracy przedsiębiorstw Megrez Sp. z o.o., jak też innych kwestii i spraw, jeżeli w przekonaniu pacjentów oraz podmiotów, o których mowa wyżej, wymagają one złożenia skargi lub wniosku.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu pozostawia się bez rozpatrzenia.